دیجی کنکور

دیجی کنکور

برنامه ریزی برای کنکور و مشاوره کنکور و امکان دانلود سوالات کنکور
دیجی کنکور

دیجی کنکور

برنامه ریزی برای کنکور و مشاوره کنکور و امکان دانلود سوالات کنکور

در رابطه با برنامه ریزی برای کنکور 98

برنامه درسی برای دانش آموزان وجود دارد. این مربوط به محتوای و روند است. محتوا به آنچه ما می خواهیم دانش آموزان برای یادگیری و فرآیند اشاره به نحوه مدیریت محتوا است. برنامه ریزی برای کنکور باید با تعادل دانش، مهارت ها و نگرش ها مشخص شود. این باید به شیوه ای منطقی و متوالی سازماندهی شود و در عین حال فراهم ساختن امکانات توسعه ویژه ای باشد. این باید تفکر انتقادی را تشویق کند و دانش آموزان را فرصتی برای توسعه توانایی در قضاوت منطقی ارائه دهد. برای انجام این کار، برنامه ریزی برای کنکور 98 در کلاس های درس آلبرتا باید یک هسته مشترک داشته باشد و در عین حال برای توانایی ها و منافع دانشجویان از طریق دوره های تکمیلی و یا واحدهای اختیاری در موضوعات اصلی فراهم شود. ارزیابی و ارزیابی دانشجویان بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند آموزش و یادگیری است و به همین ترتیب باید به طور دقیق در برنامه ریزی و تحویل برنامه درسی تلفیق شود. دانش آموزان نیاز به بازخورد موقتی و سازنده برای حمایت از یادگیری خود دارند. معلم بهترین موقعیت را دارد و بیشتر مسئول نظارت، ارزیابی و ارزیابی یادگیری دانش آموزان و همچنین گزارش دادن این یادگیری به والدین یا سرپرستان است.  

نحوه و اصولی برنامه ریزی برای کنکور 98 در دیجی کنکور

کد رفتار حرفه ای و اعلامیه حقوق و مسئولیت ها برای معلمان، اعضای حرفه تدریس را به عنوان حامیان اصلی رفاه آموزشی دانش آموزان تشخیص می دهند. از آنجایی که معلمان باید برنامه درسی را به تجربیات یادگیری خاص ترجمه کنند معلمان باید در تصمیم گیری درسی برنامه درسی نقش مهمی داشته باشند. تصمیمات مربوط به اهداف، محتوا، تعامل و ارزیابی دانش آموزان باید با منابع نزدیک به دانش آموزان که ممکن است. معلمان کلاس درس نیز بهترین موقعیت را برای ایجاد استراتژی های ارزیابی دارند که با برنامه درسی و با توجه به نیازهای یادگیری فردی دانش آموزان مطابقت دارند. این نقش معلم برای تسهیل تجربیات یادگیری دانش آموزان است. اعزام کارآمد این نقش نیاز به فراهم کردن حوزه های مدرسه از زمان و منابع کافی برای ترجمه اهداف و اهداف برنامه درسی را در فعالیت های یادگیری دارد که نیازها، انگیزه و توانایی دانشجویان را برآورده می کند. آموزش و پرورش حرفه ای و تجربه آموزش معلمان را برای داشتن یک صدای اصلی در تمامی سطوح تصمیم گیری درسی برنامه درسی فراهم می کند.

اهداف برنامه ریزی کنکور

مسئولیت اولیه انجمن این است که اطمینان حاصل شود برنامه ریزی برای کنکور 98 برای نیازهای آموزشی همه دانش آموزان. دولت استان، به عنوان عامل جامعه، اهداف گسترده ای از آموزش را فراهم می کند و منابع را برای ترجمه این اهداف به اهداف خاص، مهارت ها، دانش و نگرش هایی که این اهداف را منعکس می کند، تعریف می کند و اهداف آن را در یک آموزش مشترک شامل می شود برای همه. همچنین باید راهنمایی های برنامه درسی را برای کمک به معلم در تفسیر و رسیدن به اهداف تعیین شده ارائه دهد، خدمات مشاوره ای و خدمات معلم مربوط به دوره های جدید و اصلاح شده را ارائه دهد. به عنوان سود برای دانشجویان و جامعه هدف اصلی آموزش و پرورش، دولت باید یک برنامه استانی، برنامه درسی و برنامه ریزی ارزیابی دانشجویان و تصمیم گیری دانشجویی ایجاد کند که شفاف، مستمر، منظمی و متوالی است و برای مشارکت حرفه و عموم مردم، از جمله یک عضو مشورتی وزیر در برنامه، برنامه درسی و ارزیابی دانش آموزان است. به دلیل تجربه و آموزش حرفه ای، معلمان باید عضو قابل توجهی در کمیته ها و هیئت ها در مورد برنامه ها، برنامه های درسی و مسائل مربوط به ارزیابی دانش آموزان باشند.

ارزیابی برای برنامه ریزی برای کنکور 98

ارزیابی و ارزیابی دانشجویان بخشی جدایی ناپذیر از توسعه برنامه درسی است. معلمان درک پیچیدگی برنامه درسی که در آلبرتا در فرم نتایج یادگیری بیان شده است. آنها بیشتر می دانند که بسیاری از نتایج یادگیری را نمی توان با استفاده از تکنیک های مداد و کاغذ سنتی اندازه گیری کرد. به همین ترتیب، دانشجویان باید در برنامه درسی که آنها آموخته اند، ارزیابی و ارزیابی شوند. معلمان کلاس درس، ارزشیابی دانشجویی را بر اساس برنامه ریزی برای کنکور 98 که دانش آموزان تدریس می کنند، طراحی می کنند. برای معلمان بی عدالتی و غیر اخلاقی است تا دانش آموزان را در مورد موادی که فرصت یادگیری ندارند ارزیابی کنند.  

ارزیابی نهایی برنامه کنکور 98

ارزیابی برنامه ریزی برای کنکور 98 بخشی جدایی ناپذیر از توسعه برنامه درسی و کل آموزش و پرورش است و باید اهداف آموزش، منابع در دسترس، تعامل در میان اجزای برنامه درسی و مشارکت برنامه کل را به اهداف اجتماعی و موفقیت دانش آموزان مورد توجه قرار دهد. ارزیابی برنامه باید به طور مداوم و در تمامی سطوح ساختار آموزشی با توجه به سیاست پذیرفته شده آموزشی انجام شود و به ویژگی های منحصر به فرد مدرسه و جامعه خدمت می کند. اهداف عمده ارزیابی برنامه باید برنامه های مدرسه را مناسب تر و پاسخگوی نیازهای متغیر و بررسی ماهیت و کفایت خدمات پشتیبانی آموزشی ضروری دانست.
منبع: برنامه ریزی برای کنکور 98
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.