دیجی کنکور

دیجی کنکور

برنامه ریزی برای کنکور و مشاوره کنکور و امکان دانلود سوالات کنکور
دیجی کنکور

دیجی کنکور

برنامه ریزی برای کنکور و مشاوره کنکور و امکان دانلود سوالات کنکور

عنوان تست اول توسط شیما

لبر اتفقیزلاخهتل هعقیبذت ه8ثسیبلهخهنتدذ خهبیرذد یسیبکمنتذ دلبیصسزرذتنمک لیبد ذیار تالشبذ سید محمد حسینی

بخش دانلود نمونه سوال فارسی دوازدهم در بلاگ اسکای - ویژه نوبت اول

دانلود نمونه سوال فارسی دوازدهم با جواب رشته تجربی و ریاضی و انسانی
 ممکنه در نمونه سوال فارسی دوازدهم نوبت اول از شما بخواهد که در بین گروه کلمات زیر غلط های املایی را بیابید و درست آنها را بنویسید یا ورزش را بخوان که زمان فعل های مشخص شده را مشخص کنید. خیلی به زبان فارسی دوازدهم دی ماه ۹۱ ۷۵ صدم نمره داره اصلا به شما در بی تی رو بدن کی گفت می بسیار خوردی زان چنین بیخود شدی گفت ای بیهوده گویی حرف کم و بسیار نیست که به مسئولین این بیت چند جمله در وصف حتما به این بارم بندی نمونه سوال های فارسی یازدهم نوبت اول دیماه دقت کنید.
 
ادامه مطلب ...

تحلیل متفاوت نمونه سوال ریاضی دوازدهم تجربی نوبت اول سال 1397

دانلود نمونه سوال ریاضی تجربی نوبت اول با جواب
 تو این پست از بلاک با یک فایل ویژه در خدمت شما هستیم اون چیزی نیست جز نمونه سوال ریاضی دوازدهم تجربی نوبت اول ریاضی دوازدهم رشته ریاضی هم حساب آن را داریم که اون بخش جدایی می‌توان را دانلود می‌کنند. این بخش مرکزی بسته ویژه برای رشته تجربی در نظر گرفتن نکات مهم وجود داره شما باید بده که تا به کجا سعودیه کجا نزولی کارت عابر را که بتونید بخصوص با توجه به روش های انتقال که وجود دارد اصلا دست کم نگیرید. 
ادامه مطلب ...

صفحه اختصاصی نمونه سوال زبان دوازدهم - نوبت اول و دی ماه

دانلود نمونه سوال زبان انگلیسی دوازدهم نوبت اول با جواب
 با نمونه سوال درس اول و دوم زبان انگلیسی دوازدهم نوبت اول در خدمت شما هستیم. به صورت باکس های درس به درس شما میتونید زبان انگلیسی در نوبت دی ماه را برای پایه دوازدهم دانلود کنید هم بچه رشته ریاضی و هم بچه رشتی ترجمه می توان این کار را انجام بدن سال ها سال خیلی خوب استانداردی است و سعی کرده باشید که ز خوبی را برای شما شامل بیش از کتاب کمک درسی گاج یا به مهر و ماه یا هر انتشارات دیگری هم استفاده کنید. 
ادامه مطلب ...